6 Nisan 2008 Pazar

YENİDEN YAŞAMAK


Yalnızlığı, ağlamayı bilir misin?

Bilir misin yalnızlık ne demek?

Bilir misin gökyüzündeki yıldızlardan medet ummayı?

Uzattın mı elini bir yıldız boyunca, belki tutarım diye farkında olmadan?

Uykusuz kalmayı bilir misin sabaha kadar?

Hiç küstün mü hayata?

Aslında kendindir küstüğün küçüğüm?

Kapatıp gözünü hayaller kurduğun oldu mu geleceğe dair?

Bazen küçük bir masumiyet belirir tebessümünde, bazen gözünde hırçın bakışlar.

Kızdın mı kaderine günlerce?

Kendini tanıyamadığın oldu mu hiç?

Bazen cesaret edemeyen konuşmaya ve bazen de hiç susmayan sen.

Sevdin mi birini?

Her yağmur yağışında saatlerce bekledin mi sevdiğini pencerenin önünde?

Bir yudum sevgi dilendiğin oldu mu, sert bakışlardan?

Yaslanacak bir omuz aramadın mı?

Birden güldüğün oldu mu sebepsiz?

Her şiirde kendinden bir şeyler bulmadın mı hiç?

Rüyalarda yaşadığın oldu mu hayatını, istemediğin oldu mu uyanmayı?

Baktığın ama göremediğin oldu mu etrafı?

Ufak bir sorunu büyütüp ölmeyi de mi istemedin hiç?

Sebebini bilmediğin bir ağırlık çökmedi mi üstüne?

Büyüdüğünü fark edip zamana düşman oldun mu?

Hecelerin az geldiği, kelimelerin yetmediği oldu mu duygularını anlatmaya?

Ağladığın oldu mu sebepsizce sabaha kadar?

Belki sen ağlamayı bilmiyorsundur, sevmeyi bilmediğin gibi.

İki damla yaş değildir ağlamak.

Önce hüzünlenmek, sonra düşünmek, hayal etmek...

Anıları yaşamak, büyük bir özlem içinde o küçük oyuncak bebeğe sarılmak.

İşte budur ağlamak ve yeniden yaşamak...

26 yorum:

Unknown dedi ki...

ne güzel yazmışsın çiçeğim yine ne diyeyim, hem sayı sihirbazı hemde harf sihirbazısın sen:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sağol canım benim:)) Beğenmene sevindim. Bugün ki ruh halime hitep ediyordu bu satırlar çok beğendim bende okuduğumda hemen sizlerle paylaşmak istedim. Öptüm seni.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Ne güzel bir yazı bu ya.Ağlicaktım nerdeyse ama kendimi tuttum.Gerçekten çok güzelmiş canım.Bizimle paylaştığın için teşekkür ederim.Gerçekten bunları yaşamayan herhalde çok duygusuz olmalı bence.Bunlar bence insanı insan yapan vicdanlı kılan duygular.Ama sen iyi şeylere layıksın böyle ruh hallerine girme lütfen.Sevgiyle kal.Öptüm canım...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, inan ben bugün öyle bir haldeyim ki. Dokunsalar ağlayacak durumdayım :( Bu yazıyıda okuyunca hemen paylaşmak istedim sizlerle. Beğenmene sevindim. Teşekkür ederim güzel sözlerin için. Sende sevgiyle kal arkadaşım. Bende öptüm.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş canım. Kalemine sağlık.

Rabbim anneannene uzun ve sağlıklı ömür versin. Benim için de sık o tatlı yanaklarından bir daha gidişinde.

Adsız dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeği,
ne desem bilmiyorum..En iyisi susmak belki..
Ama şunu unutma arkadaşım o dediklerini yapmak için bile özgür olmak gerekir..
Bazıları ise doğuştan köledir..
Şuna veya buna..hiç farketmez..
Ve de köleler kendini ifade edemez...Hiç bir zaman..
Saçma şeyler yazdım arkadaşım..
Boşver..
Malum herkes senin yaşadıklarını yaşayıp yazdıklarını yazamıyor..
Ne diyelim."büütün duygusuzlara ölüm uygun mu"
Şaka arkadaşım..Yüreğine sağlık..Döktürmüşsün yine..
Nurbanu

HAYAT dedi ki...

ÇOK GÜZEL ANLATIMI BAYILDIM.ağlamak bazen içimdeki sıkıntıları atıyor sanki içim rahatlıyor gibi oluyor.yeniden doğmuş gibi oluyorum sanki.
annaannecinde gerçekten pamuk gibiymiş ben hiçbirini göremedim cnm dedelerimi,babaannemi,annaannemi onların varlığını hiç bilemedim.
bi tarafımız eksik kaldı o yüzden:(

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm,teşekkür ederim canım.Amin canım amin...
Sıkmazmıyım canım. Hemen sıkacam şimdi o şirine yanakları :)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nurbanucum, şaçmalamadın canım. Ama ölüm hepimizden uzak olsun.Allah korusun.
Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, canım teşekkür ederim.Bende dedemi hiç tanımadım.Tanımayı çok isterdim ama kader işte.Canım benim öptüm seni.

Berrin dedi ki...

sıırde yasadınmı dıye sorulan herseyı yasadım :)
güzeldı..tesekkurler..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, ben teşekkür ederim canım.Sevgiyle kal tatlım.

Ferhanca dedi ki...

cicekcim evet ....butun sorularina evet...ama hayatda aglamak olmasin,(hayatin vazgecilmez bir parcasi oldugunu bilsekde:) her daim sevgi olsun..
sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, keşek ağlamak olmsa evet. Ama dediğin gibi hayatın vazgeçilmez bir parçası. Benim için özellikle. Çok sulu gözümdür :)))
Canım benim sevgiyle kal. Hayatında gözyaşları olmaması dileğiyle.

şengül dedi ki...

selam okurken kendimden geçtim çok güzel bir yazı ellerine kalemine sağlık canım

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Canım ne güzel bi yazı bu böyle.İyiki yazmışsın.Güzel bir hafta olsun çook öpüyorum seni:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Şengül, merhaba. Hoşgeldin sayfama:) Beğenmene çok sevindim. Teşekkür ederim.Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifem,canım beğenmene sevindim. Senin içinde çok güzel bir hafta olsun tatlım. Bende öpüyorum seni:)

anemon dedi ki...

yazı hakkında diyecek bir bulamdım cok güzel her satırnda birsey buluyo insan
annanene bayıldım benime var anneanme
bende bir gün yzıcam alem kadındır
allh eksik etmesin basımızdan onları

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Anemoncum, yazıyı beğenmene sevindim canım. Anneannem pamuktur. Bazen alem oluyorlar :)) O zaman daha çok yanaklarını sıkasım geliyor işte:)) Sende anlat canım. Güzel bir hatıra olur. Sevgiyle kal canımcım.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

bazen yutkunursun konuşmak istersin ama nafile gelmez sözcükler dile ağlamak ağlamak istersin...işte budur söylemek isteyipte söyleyemediğin...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem,ne güzel yazmışsın canım.Çok doğru. Konuşmak istersin çoğu zaman ama konuşamazsın. Konuşmak istediğini gözyaşların anlatır. Öptüm sizi canım.

Adsız dedi ki...

bilir misin ben onların hepsini bilirim...
haddi haddimi aşıp da onlara cümleler yazacak kadar...
"bilmez olsaydım" diyebilir miyim işte ondan emin değilim...
güzeldi çok beğendim iyi ki paylaşmışsın..
sevgiler sana;)))
çocuk..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra,ne güzel cümlelerle yorum yapmışsın. Teşekkür ederim. Beğenmene sevindim. Sevgiyle kal.

neseileberaber dedi ki...

muhabbetciğim canım ya sana kaç gündür yorum yazıyorum ama bir türlü kabul etmiyordu sanırım sorun vardı.
Çok güzel bir yazı ellerineyüreğine sağlık.
Anneannen de gerçekten çok tonton biri maşallah allah uzun ve sağlıklı ömürler versin .
Bu arada bende bişeyle ilgilenirken kimseyi duymam tepki olarak ta basarım çığlığı genelde karşımdaki karşılıklı korkarız işte.
Uzun zamandır uğrayamadım canım kusura bakma bundan sonra sık sık görüşürüz inş.
öpüyorummm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Neşecim,dönmene sevindim. Evet birkaç gündür bloglarda sorun vardı. Yazıyı beğenmene sevindim.
Anneannem çok tontondur evet :))
Sağol tatlım. Öptüm seni bende.