27 Nisan 2008 Pazar

SİZ SİZ OLUN...

Hayatınız da varolan şeyleri bir önem sırasına koysanız birinciliği ne alır?
Ne olabilir vazgeçemediğiniz şey?

İşiniz?

Paranız?

Sevgiliniz?

Aileniz?

Hangisi?

Bu soruyu yanıtladıysanız ikincisi geliyor...

Siz olmasaydınız bu sıraladıklarınızın ne önemi olurdu?

Hayatınızı nasıl yaşarsınız yaşayın, kime ya da nelere yer verirseniz verin her zaman öncelik kendinizin olmalı.

Düşünün, hayatınızdaki her şey aslında sizi mutlu etmek için var.

O halde kendinizi önemsemelisiniz.

Ben, bencillikten söz etmiyorum.

Aşırı egodan söz etmiyorum.

Ben, insanın kendisine yeteri kadar önem vermediğini düşünüyorum sadece.

Kendiniz için yapacağınız her şey sizi mutlu edecek.

Dolayısıyla bu mutluluk çevrenizdeki herkesi olumlu yönde etkileyecek.

Sizin mutluluğunuz, onların da mutlu olmasını sağlayacak.

Her zaman siz olun, olmak istediğiniz kişi olun.

Başka rollere bürünmeyin, başka insanların dayattığı hayatları yaşamayın.

Çünkü sizin bir tek hayatınız var.

Ve o size ait...

Hayatınızı mutlu ya da mutsuz kılmak sizin elinizde.

Hayat size acı olaylar yaşatsa bile geleceğe dair umudunuz hep olsun.

Yapmak istediklerinizi yapın, hayallerinizi olanaklarınızın elverdiği ölçüde hayata geçirin.

Tanrının size verdiği yaşama şansını, yine onun sunduğu nimetlerle süsleyin.

Ve hayatınızda aşka her zaman; ama her zaman yer verin.

Geçmişteki kalp kırıklıklarını bir yana bırakın artık, hep ileriye, her zaman ileriye bakın.

İnsan olmak böyle bir şey çünkü...

18 yorum:

Lalegül dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeği,
evet kulağa biraz bencillik gibi geliyor ben demek ama , haklısın galiba..
İnsan kendi mutlu değilse, çevresini de mutlu edmez değil mi??

Nazan Apaydın Demir dedi ki...

"Olmak istediğin kişi olmak" çok güzel geliyor kulağa..
Çok güzel yazı elinize sağlık..

Unknown dedi ki...

aynen katılıyorumn çiçeğim,bencillik değil bu kendini sevmek,tanımak ve de önemsemek...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm,insan mutlu olmayınca karşısındaki kişiyide mutlu edemiyor bence. Sevgiyle ve mutlu kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nar çiçeğim, teşekkür ederim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, bencede bencillik değil.İnsan kendini sevmezse başkalarını hiç sevemez bence. öyle değilmi ama. Öptüm canımcım.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Muhabnet çiçeğim biz mutlu olalım ki çevremizdekileride mutlu edelim.Çok öperim seni.Süper bir hafta olsun:)

Ferhanca dedi ki...

Her zaman yap,aka istediklerini yapamiyorsun, asik oluyorsun yasayamiyorsun insan hayatinda engeller her zaman oluyor.oncelikle kendimizi sevmeliyiz yoksa baskalarini nasil severiz.
Bu mehemet coskundeniz sak doktoru diye cikan adam mi?

sevgiler

Aylin Ünlü dedi ki...

ÇOk güzel bir yazı olmuş Muhabbet Çiçeği..İnsan önce kendini mutlu etmeli diye düşünenlerdenim..Ama çoğu zaman başarısız oluyoruz sanıyorum

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim, evet mutlu olma zamanı ki çevremizdekileri de mutlu edelim değil mi ama:) Bende çok öperim seni. Sanada iyi haftalar tatlım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, muhakkak o engeller olacak tüm hayatımız boyunca. Her istediğimizi elde etsek belki bizi mutlu etmezdi.Ama bazen çok zor oluyor herşey.
Mehmet Çoşkundeniz bu aşk doktoru evet.Ben yazılarını çok beğeniyorum.
Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, evet çoğu zaman başarısız oluyoruz belki de. Ama pes etmemek gerekli. Elbet birgün diyenlerdenim bende :))
Canım çok öptüm seni.

anemon dedi ki...

çok güzel demişisn çiçeğim ama bazen hayat bizleri öyle yerler götürüyor ki
kendin olmak tan isteklerini uygulamaktan cıkıyor baslakrına göre askalrı için yasamay kadar gidiyor sonu malesef ki böye hayyt bazı dönemkler ben kimim ben bumuyum diyorsun sona silkelnip kendine gelmeye calısyorsun elinden geldiğin ce

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Anemocum, haklısın tatlım. Hayat bazen hiç istemediğimiz şeyler yaptırıyor bize. Bazen kendimiz olmaktan uzaklaşıyoruz. Sirkelenip kendimiz olmaya geri dönmeye çalışmak bazen çok zor oluyor. En iyisi kendimizden hiç uzaklaşmaya çalışmak sanırım. Sevgiyle kal tatlım.

HAYAT dedi ki...

yüreğine sağlık cnm ya duygular ancak bu kadar güzel anlatılır.

Ferhanca dedi ki...

nerde yaziyor?

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım,Birara posta gazetesinde yazıyordu. Hala orda yazıyormu bilmiyorum. Ama kitapları da var.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, sağol canım. Mehmet Çoşkundeniz işte. Söze gerek yok :)