9 Nisan 2008 Çarşamba

ÖĞRENCİM B.C :)))

Bugünler de çok bunalım takıldığımın farkındayım dostlarım. Aslında öyle değilim. Bilen biliyor değil mi? :)))

Bugün size öğrencilerimden bahsetmek istiyorum. Hepsi çok şekerdir. Onlarla ilgili çok komik diyaloglarımız geçiyor. Ama hiç sizlerle paylaşmadığımın farkına vardım.
Bugün nedense kıpır kıpırım :)))) Ve artık hep böyle olmaya karar verdim...


Benim çok saf bir öğrencim var. Aslında fazla saf mı desem yoksa biraz tuhaf mı desem bilmiyorum :) 7. sınıf olan bu öğrencim erkek. Dersin başlamasıyla abuk sabuk soruları başlar. İnsan nasıl cevap vereceğini şaşırıyor çoğu zaman. Yalnız sorularını tam dersin ortasında ve birebir derste soruyor.

İşte öğrencimin ilginç bazı soruları :)

B.C:
Öğretmenim siz hiç aşık oldunuz mu :) Heuheuhe
Ben: ??? Dersi dinle B.C Saçma sapan soruların başladı yine. Bak sinirlenecem yine.

2 dk sonra...
B.C: Öğretmenimmm
Ben: Efendim B.C
B.C: Şimdi biz havada uçsak.
Ben: Eeeee ( Nasıl saçma bir soru gelecek diye merakla beklemedeyim. Bu arada konumuz ışık )
B.C: Hani dünya dönüyor yaaa. O zaman apartmanlar bize çarpar mı?
Ben: Nasıl yaa hiç olur mu? Dünya dönüyor ama biz hissetmeyiz. Bak şimdi de dönüyor sen dönüyor musun?
B.C: Yooo. Ama bence biz uçsak kesin apartman bize çarpar.
Ben: Yok B.C. Olur mu hiç. Şu an kuşlara apt çarpıyor mu? ( Bunun üzerine bayağı açıklama yaptım…)
B.C: Yok yok bence ben uçsam çarpar. Siz istediğinizi deyin.
Ben: Hayır çarpmaz B.C
B.C: Çarparrrrrrrr. (İnatla sözünü arkasında. Başka çıkar yolum kalmadı)
Ben: Evet B.C çarpar çocuğum çarpar. Sen uçsan sana kesin çarpar. Hatta apartman sana değil sen apartmana kesin çarpabilirsin yani.... :)))) )

Ve derse devam ederiz… 5 dk sonra…

B.C: Öğretmenimmmm
Ben: Efendim B.C hırrrrrrrrrrrrrrrrr :)
B.C: Tamam tamam sustum :)))))))))

Her dersi böyle beni sinir ederek geçirir. Ama her hafta böyle. İnanın o öğrenciye ders veren tüm öğretmenler illallah etmiş durumda :) Buraya yazdığım ne ki daha neler var neler. Yazmakla bitmez :)))))


Beni bazen sinirlendirseler de, üzseler de öğrencilerim benim canım, onları çok seviyorum çok...

SEVGİYLE KALIN...

37 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Her sınıfta vardır böyle tipler zaten :)

Ferhanca dedi ki...

Ders kaynatmak mi yoksa cocukda degisik fikirlermi var?
Ogretmenlik cok guzel bi meslek yaninda boca sabir olmasi gerkiyor :))
bol sabirlar diliyorum.
sevgiler.

Unknown dedi ki...

AFACAN DÖNİS,desene ay ya valla allah sabır versin ne diyeyim,iyi apartman çarpmayacak ama ben çarpacam şimdi diye:))

bak böyle olmuş muhabbet çiçeğim oh bee...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Recep, olmaz mı valla. Kesinlikle her sınıfta vardı. Bu biz öğretmenlerin vazgeçilmezi:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fernacım, dedim ya çocuk biraz tuhaf diye. Bazen değişik saçma sapan fikirleri oluyor. Mesleğimi çok seviyorum ama dediğin gibi biraz sabır işi:)) Sağol canım.Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sorma. Afacanlık yanında sıfır kalır bu öğrencimin :)) Hakikaten apt dan önce 5 kardeş çarpacak :))) Ama kıyamam yaa :)))Çok şeker her ne kadar beni çıldırtsada:)
Olmuş dimi canım :)))

HAYAT dedi ki...

cnm ya şu anlık hiçbirinizi okuyamıyorum cnm çünkü yanımda bi arkadaş daha var hemen yorum yazmak için girebildim .görüşürüz

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, tamam canım. Yanına yeni elemanmı aldılar? Görüşürüz tatlım.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

1. müzik harika füsun önal...:)
2. evet artık karamsarlığı bırak seni cıvıl cıvıl görmek istiyorum...:)
3.öğrencilerle yaşanan diyoloğları yazsak kitap olur değil mi....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim,canım benim hep cıvıl cıvıl olmaya çalışacağım elimden geldiğince. Müziği Rana Alagöz söylüyor canım.
Sende öğretmen olduğun için öğrencilerle yaşanan diyalogları en iyi sen bilirsin.Dediğin gibi kitap yazılır:) Öptüm canım

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

çarpar çarpar bi duvar çarpar bi yer çarpar bide :):):)

yakın bir arkadaşım var yine öğretmen bazen anlatırda senin gibi neleri varya gülmekten çatlarız artık :) hele bide yazılı kağıtlarını okumuştum bir ara artık pes demiştim yani..
yaa biz ne kadar saf temiz çalşkan öğrencilermişde haberimiz yokmuş :):):)

Adsız dedi ki...

Merhaba Arkadaşım,
seni anlıyorum..Ama şunuda biliyorum..Aykırı öğrenciler genelde o sınıfın en zeki en iyi öğrencileridir..Ben şahsen severdim onları..Öğretmen olsam yani..Özgün tipler yazar sonuçta dünya tarihini değil mi??
Gülendam

Adsız dedi ki...

Merhaba Arkadaşım,
Yazı harika..Kitap değil ansiklopedi yazılır da, ne yapayacaksın..
Kendi düşen ağlamaz..
Nurbanu

Mutluveumutlu dedi ki...

Canımmm sen çok şeker bir öğretmensin, ben biliyorum :))))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim,aynen öyle valla :)) Bizdee ne hikayeler var.Biz böylemiydik yaa. Nekadar akıllıydım ben. Öğretmenimin sözünden çıkmazdım :)) Canım öptüm kızları ve seni.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gülendamcım,yok bu öğrenci pek zeki sayılmaz. Sorularıyla tüm öğretmenleri çileden çıkarıyor. Umarım yaşı büyüdükçe düzelir.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nurbanucum, mesleğimide öğrencilerimide çok seviyorum. O yüzden ağlamıyorum :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, canım benim sende çok ama çok şekersin. Bende biliyorum :)))

Aylin Ünlü dedi ki...

enteresan bir çocukmuş bu:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim,oldukça enteresandır kendileri:))))

Adsız dedi ki...

Merhaba Arkadaşım;
Bence öğretmenlik, gerçekten çok güzel bir iş..Başkalarının hayatında bir iz bırakmak..Bırakılan izlerin iyi olması dileğiyle..
Boş ver o çocuk ta sınıfın tuzu biberi olsun..

Bendeniz.. dedi ki...

var ya bugün zoraki gezineyim dedimblogdaşlarımı kafam dağılsın,arkalı önlü geziniyoruz,aynı anda aynı kişiye yazıyoruz(ayli ve berfine:))sen önce tıklıyosun ama..
kalbimiz bir baksana..

ah nasıl isterdim öğretmen olmak,çok güzel bişey bu,tekrar okuycam şimdi:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Denizcim, öyle valla:))) sırayla giriyoruz bloglara :)) Dikkat ettim biraz önce. Canım kalplerimiz bir demek ki evet.
Öğretmenlik çok güzel meslek evet.İyi ki bu mesleği seçmişim diyorum hep. Öptüm canımcım.

Lalegül dedi ki...

Merhaba arkadaşım,
nerelerdesin..Banada uğramıyorsun hiç...
İyi bak kendine..

Ferhanca dedi ki...

cicekcim merhabalar, ugramak istedim
Guzel dileklerin icin cok tesekkur edrim insallah bir gun sende buralara gelir gezer gorursun hattaga yasarsin .Insanin gordugu yerler hele yasarsa dunyaya olan bakis acisini oyle degistiriyor ki.Birde bakmak gormek var.biliyorsun.
Gordugun her sye bakmakda gerkiyor.
sevgiler,

muzik harika olmus

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, canım ben teşekkür ederim asıl, bize oraları anlattığın ve yaşattığın için. Dediğin çok doğru gördüğün herşeye bakmak gerekiyor. Hayatta bazen görüpte bakmadığımız çok şey oluyor. Müziği beğenmene sevindim. Bende acaba çok mu ağır olmuş diyordum:)
Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalecim, hemen uğruyorum. Sende kendine iyi bak.Sevgiyle kal.

Ferhanca dedi ki...

Cicek senin gmail in yokmu ilestisimde hic adres yok

ferhan.kara62@gmail.com

benim adresim

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Aynen benim de böyle öğrencilerim var.Biraz samimi oldunmu hemen özel hayatla ilgili sorular geliyor:)Birazda genç olmanın verdiği bişey olsa gerek...Tam da onların ergenlik dönemleri.Yalnız böyle yapınca tüm motivasyon gidiyor gibi.Öğrenciyi motive edim derken birde bakmışım ben dikkatle ders anlatıyorum öğrenci bana bu tarz soru soruyor o değil derse ben motive olmuşum:))öptüm canım...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, muhabbetcicegi@gmail.com adresim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım,evet sende öğretmen olduğun için bilirsin bu durumları. Bazen çileden çıkarıyorlar ama yinede çok tatlılar :)) Öptüm canım seni.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ay ne tatlı dialoglar bunlar:)
Sen illallah demişsin ama ben okurken çok eğlendim:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifem, okurken eğlenmene sevindim. Beni hergün böyle hem eğlendiriyorlar hem de illallah ettiriyorlar :))

Berrin dedi ki...

sen o ogrencıyı bana yolla bak ben nasıl her sorusunu cevaplarım :)) hahah cok hosuma gıttı :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, hemen yollayım sana tatlım. Çocuğa aptdan önce ben çarpacam az kaldı çünkü :)))

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

blogun hayırlı olsun çok güzel olmuş. güle güle kullan :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökhan, teşekkür ederim. Seni kıskandım bende değiştirdim :)))