21 Nisan 2008 Pazartesi

HOŞGELDİM ARKADAŞIM :)

Bu hafta sonu çok hareketli, çok yorucu hemde çok güzel geçti :)
Cumartesi günü Mersin'e gittim. Tatlı Şurubum canım arkadaşım Aylin'nin konuğu oldum :) Çok sevimli, çok şeker, çok güleç, çok güzel, çok konuşkan, çok misafirperver canım arkadaşım. Çok sevdim kendisini. O tatlı güler yüzüyle karşıladı beni. Çok güzel bir evi var. Çok zevkli. Bana neler hazırlamış neler. Süperdi herşey resimde gördüğünüz gibi.
İlk konuğu ben oldum yeni evinde. Çok mutlu oldum. Çok şeker tatlı oğluşunu da görmüş oldum. Buluşuruzda resim çekilmez olurmuyuz. Tam bir komediydim yalnız. Nasıl poz versem diye şekilden şekile girdim :)) Eee malum gizimi korumam gerekliydi :) Sonunda böyle bir poz verdik işte :) Arkası dönük olan benim :))

Canım Aylin'cim herşey için teşekkürler. İyi ki seni tanıdım. Bundan sonra çok güzel paylaşımlar için de olacağımıza eminim. Akşam üstü Aylin ve eşi beni ablama bıraktılar. Cumartesi gecesi Ankara yolculuğum vardı. Bir kolejin öğretmen alımları için açtığı sınava girmek için. Gece 00:00 de başlayan yolculuğum toplam 7 saat sürdü. Sabah 7:00 gibi vardım Ankara'ya. Çok kötü bir yolculuktu. Hiç uyuyamadım. O uykusuzlukla sınava girdim. Ayağımı Ankara'ya bastığımda herşey çok güzeldi. Tüm uykusuzluğumu unutmuştum. Çok kısıtlı vaktim vardı. Dakikaları saydım resmen tüm uykusuzluğuma rağmen herşey çok güzeldi.

Öğlen 13:00 otobüsüyle geri döndüm Ankara'dan. Ve yine 7 saat yol. Anlayacağınız aynı gün içinde toplam 14 saat yol gittim. Akşam 20:30 gibi indim otobüsten. O kadar yorgundum ki anlatamam. Ablama gittim. Gece deliksiz uyumuşum. Bugün öğlen evime döndüm artık :) Yani bu 2 gün içinde bayağı bir yolculuk yaptım.

Çok güzel bir hafta sonuydu.

SEVGİYLE KALIN HEPİNİZ...

28 yorum:

Ferhanca dedi ki...

Aman ciciek ne guzel ve yogun bir hafta sonu olmus senin icin.
Aylin blog arkadsin herhalde ben oyle anladim..afiyet olsun guzelde saohbetler olmustur.
Ankara bir baskadir insallah olur isin kazanirsin..
sevgiler,

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Bayağı yoğun geçmiş günlerin.Aylinle tanışmanıza sevindim ne güzel olmuş.umarım sınavında iyi geçmiştir.Sevgiyle kal...

Adsız dedi ki...

Yeni birileri her zaman eski dostları geride bırakır.Hatta belki daha ileride gidebilir unutturabilirde...Bu kadar şey olmuş ama ben blogundan okudum arkadaşım bir Allaha ısmarladık demedin.Neyse be arkadaşım canın sağolsun...Aylinle tanışmana sevinidim.Allah muhabbetinizi artırsın.Çünkü çok istiyodun.İyi gelmiştir sana haftasonu biraz olsun moralin düzelmiştir umarım.Neyse benim çenem düştü yine:))Öptüm sevgiyle kal...
DOSTUN...

Unknown dedi ki...

Hoşgeldin canım sağ salim,Aylinde bende vardım dimi yani ruhen :)))

Anladığım kadarıyla Ankarada bir buluşma olmamış...öptümm...

Aylin Ünlü dedi ki...

Canım benim hayatıma girmene çok memnunum inan,daha çok sohbetlerimiz olacak inşallah ve enteresan pozlarımızda..inşallah sınavında istediğin sonucu verir sana.Öpüyorum..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım,çok güzel ama yorucu bir hafta sonuydu. Aylin blogdan arkadaşım evet. Bu arkadaşlığı blog dışına da taşıdık.Çok güzel paylaşımlar yaşadık. Teşekkür ederim canım. İnşallah iyi sonuçlar alırım. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, teşekkür ederim. Sınav fena geçmedi. Bakalım bekliyorum.Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dostum, yeni dostlar asla eski dostları geride bırakmaz.Bunu hiçbir zaman unutma.
Sana buluşacağımızı söylemiştim. Hatta Ankaraya gideceğimi de biliyordun. Senin güle güle git demen gerekmiyormuydu arkadaşım.Ama gününü yanlış biliyormuşsun o ayrı tabi.
Sende sevgiyle kal. Bende öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim,Sende vardın Aylinde ruhen. keşke gerçekten gelebilseydin. Çok güzel bir gün geçirdik. Ankarada buluşamadık Lola ve Aquamarineyle . Hiç fırsat bulamadım. Zaten geç kalkmış Lola. Arasam bile uyuyor olacaktı :)
Bende öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, teşekkür ederim tatlım. Bende çok memnun oldum senin hayatıma girmene. Daha nice sohbetlere ve entresanpozlara olsun :)) Öptüm canımcım.

Berrin dedi ki...

aylin, insan olarak dost olarak bır kazanctır..bunu ben ıyı bılırım :)

dostlugunuz daım olsun..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berrincim, sana sonuna kadar katılıyorum. Aylin çok mükemmel bir insan. Onu tanıdığıma çok memnun oldum. İnşallah birgün seninlede tanışırız tatlım. Artık ortak bir dostumuz var. Sevgiyle kal.

Lalegül dedi ki...

Hoşgeldin arkadaşım,
Umarım sınavını da kazanırsın..
Yokluğun çok beliydi arkadaşım...
Sevgiyle kal..
Yeni sayfanda çok hoş bu arada..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, hoşbulduk canım. Umarım tatlım sağol. Sayfamı beğenmene sevindim. Sende sevgiyle kal.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

pekbi güzel çıkmışsın fotoda çiçeğim :):):) ne güzel böyle buluşmalar ayır bir keyifli oluyordur eminim...umarım uzun yıllar devam eder bu arkadaşlığınız..

sınavdan hayırlı sonuçlar almanı diliyorum cnm herşey gönlünce olsun arkadaşım...

Mutluveumutlu dedi ki...

Aylin'in ellerine sağlık, masa süper görünüyor, ahh orada olmak varmış :)))İnsanın blogtan bir arkadaşıyla yüz yüze görüşmesi çok keyifli oluyor :)

Kolej sınavından da istediğin yanıtı alırsın inşallah tatlım.

HAYAT dedi ki...

çok güzel bir tanışma olmuş ikiniz için sevindim şimdi resimdeki gözlerinin içi gülen bıcır bıcır muhabbet çiçeği olan sensin dimi:))))))))
yol yorgunluğu insanı bitiriyor yaaa bol bol dinlen cnm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilecim, vallahi güzel çıkmışım dimi. En azından saçlarım gözüküyor. Yüzüm görünmesede :)))
Çok iyi bir arkadaş kazandığımı düşünüyorum. Keşke sizlerlede buluşabilseydik.
İnşallah sınavdan iyi sonuçlar gelir canım. Gerçekten çok istiyorum.Öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, canım arkadaşım. Keşke sende olsaydın.Çok keyifliydi herşey. Zamanın nasıl geçtiğini anlamadım.
İnşallah sınavdanda iyi sonuç alırım canım sağol.Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, tatlım. O gözlerinin içi gülen Aylin :)) Ben arkası dönük olan gizli kızım :))
Yol yorgunluğu beni mahvetti ama iyice dinlendim canım sağol.Öptüm senide.

şengül dedi ki...

canım yolculuğun bayağı yoğun geçmesine rağmen inşallah sınavın başarılı geçmiştir hayırlısı olur inşallah senin adına aylin arkadaşınla tanışmana da çok sevindim darısı bizlerin başına diyorum

HAYAT dedi ki...

ama çiçeğim biz seninde güzel mimiklerini görmek istiyoruzzzzz:))))))))))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Şengülcüm,bakalım sonuç ne gelecek canım. Hiç bilmiyorum inan. İnşallah iyi gelir tatlım. Aylinle tanıştık sonunda:) Aylardır plan yapıyorduk ama hep aksilik çıkıyordu. Çok memnun oldum inan. İnşallah birgün hepinizle tanışırız.Sevgiyle kal canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hislerim, vallahi mimiklerimi göstermedim :)) Saçlarım olmazmı tek:)) İlerde şifreye geçersem belki tatlım. Öptüm seni şirine:)

LoLa dedi ki...

bizde burnumuzun dibine kadar geldin görüşemedik bi dahaki sefere uzun zamanın olsun uzun muhbetler edelim olur mu ?:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, evet tatlım. Burnunuzun dibine geldim ama görüşemedik. İnşallah kazanırsam sınavı mülakata geldiğimde görüşürüz. Dua et kazanayım :)) Uzun uzun çok çok muhabbet ederiz o zaman :)

Bendeniz.. dedi ki...

az önce açtım hemen bloglarınızı ve önce aylinikinde gördüm geberdim kıskançlıktan:P)
ona yazdığım gibi,kalben yanınızdaydım ve sizi çok seviyorum,inşallah birgün tanışmak nasip olur bebeğim..çok öpüyorum

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

BenDenizim,inşallah birgün tanışmak nasip olur. Çok isterim. Kalben yanımızda olduğuna eminim tatlım. Bizde seni çok seviyoruz. Bende çok çok kocaman öptüm:)