9 Kasım 2008 Pazar

10 KASIM ATAMIZA SAYGI


ATATÜRK DİYOR Kİ;
Sizler, yani yeni Türkiye'nin genç evlatları! Yorulsanız dahi beni takip edeceksiniz... Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar. Türk Gençliği gayeye, bizim yüksek idealimize durmadan, yorulmadan yürüyecektir.

Milleti kurtaranlar yalnız ve ancak öğretmenlerdir. Öğretmenden, eğiticiden yoksun bir millet, henüz millet namını almak istidadını keşfetmemiştir.
Dünyanın her tarafından öğretmenler insan topluluğunun en fedakâr ve muhterem unsurlarıdır.

M. Kemal Atatürk
ATAM SENİ SAYGIYLA VE SEVGİYLE ANIYORUZ VE ARIYORUZ...

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Iyi aksamlar diliyorum ve simdiden mutlu haftalar www.gonlumdentadlar.blogspot.com
ATAMIZI SAYGI VE SEVGIYLE ANIYORUZ

Lalegül dedi ki...

İyi geceler Muhabbet Çiçeğim,
çok güzel bir yazı olmuş..Yüreğine sağlık diyorum..
Selamlar, sevgiler..

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nasıl da anlamlı bir yazı.Atam izindeyiz demek istiyorum en azından elimizden geldiğince.
Sevgiler,

beenmaya dedi ki...

bizden beklentilerinin isteklerinin sadece sözlerde kalmaması dileğiyle...

уαѕємin... dedi ki...

Unutmadık, unutmayacağız, unutturmayacağız

Aylin Ünlü dedi ki...

Saygıyla bugün ve hergün anıyorum,Ne Mutlu türküm Diyene!

Ferhanca dedi ki...

UNUTMUCAZ..umarım rahat uyuyordur..

Adsız dedi ki...

Ah ah yaşaydı bu hale mi gelirdi ülkemiz :(

Adsız dedi ki...

Kuzum ya mailinden yazmadım hattan düştüm ne demek ya sorun mu var blogda yazsana bana

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

ARKADAŞLAR YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM. VE HERZAMAN DİYORUM Kİ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE. ATAMIZIN İZİNDEN GİTMEYE DEVAM EDECEĞİZ NE OLURSA OLSUN. SEVGİYLE KALIN HEPİNİZ.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

♥ Craft Woman ♥, CANIM SENİN BLOGUNA NE ZAMAN GİRSEM HEMEN HATTAN DÜŞÜYORUM. YANİ NİTERNET BAĞLANTIM ANINDA KESİLİYOR. SONRA YENİDEN BAĞLANIP GİREBİLİYORUM SAYFANA. İLGİNÇ DİMİ. BENDE ANLAMADIM SEBEBİNİ.

Unknown dedi ki...

izindeyiz ATAM..