24 Kasım 2008 Pazartesi

24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜMÜZ

Merhabalar, bugün yağmurlu bir Adana sabahına uyandık yeniden. Bizim günümüzdü bugün ve canım öğrencilerim beni çiçeklere boğdular. Çok seviyorum hepsini yaa. Meğer ne çok seviyormuş onlarda beni. Çok duygulandım inanın.
Cimri kurucumuz bizlere sadece pasta süprizi yaptı. Biz yemeğe çıkarmasını bekliyorduk ama maalesef kuruma gelip kutlamadı bile. İşte pastamız...

Ve canım öğrencilerimden gelen çiçeklerim:)

Öğrenci velimin bana işlediği hediye kaşkolum... Çok beğendim ben.

Birde öğrencim küpe almış bana çok şık ama iş yerinde dolabımda unuttum o yüzden resmini çekemedim.
Eski öğrencilerimde hep tlfla aradılar. Çok mutlu oldum. Unutmamışlar beni. Sabah Mutlum Umutlumun msjını aldım. Çok teşekkür ederim canım. Çok mutlu ettin beni. Elçinciğimden gelen güzel kutlama maili içinde teşekkür ederim. Ve sizlerden gelen güzel yorumlarada çok çok teşekkürler.
İş çıkışı yemeğe gidecektik öğretmen arkadaşlarla. Ama çok fena yağmur bastırdı ve biz daha sonraya erteledik. Yeterinde kalori aldık bugün. O gördüğünüz pastadan koskocaman bir dilim yedim :))) SUÇLUYUMMM :)
Benden bu kadar.
Hepiniz sevgiyle ve mutlu kalın...

26 yorum:

GÜL BAHÇESİ dedi ki...

canım, öğretmenler gününüzü en içten dileklerimle kutlar,herşeyin gönlünüzce olmasını dilerim.

Unknown dedi ki...

pasta istedi canım ama...çıkıp alsammıki çokta soğuk hava:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gül Bahçesi, çok teşekkür ederim. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim,Ben sana göndereyim kuzum. Sen soğukta çıkma. Ahhh canım keşke yakın olsaydık yaa.

41 kitchen dedi ki...

Çok zevkli seçimler yapmışlar, tebrikler onlara=)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Htc'cim evet zevklidir benim öğrencilerim. Öpüldün kocaman öğretmenim :)

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Kutlu olsun gününüz hocam...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Recep, teşekkür ederim. Sağolasın

Primarima dedi ki...

Geç olucak ama ancak pc başında buldum kendimi öğretmenler gününüzü en içden dileklerimle kutlarım.Nice seneleriniz, sizi hep sevgi ile anan öğrencileriniz olsun:)
Sevgiler.

WarhaWk - Cenk dedi ki...

Kutluyorum,saygılarımla..
Cenk

M.Kemal ATATÜRK :

KÜTAHYA LİSESİ - 24 MART 1923

"Muallime hanımlar ve muallime efendiler, bu irfan yuvası altında hepinizi bir arada görmekten ve hepinizi selamlamaktan çok memnunum.

Memleketimizi, toplumumuzu gerçek hedefe, gerçek mutluluğa ulaştırmak için iki orduya ihtiyaç vardır. Biri vatanın hayatını kurtaran asker ordusu, diğeri memleketin geleceğini yoğuran irfan ordusudur. Bu iki ordunun her ikisi de kıymetlidir, yücedir.
Fakat bu iki ordudan hangisi daha değerlidir, hangisi bir diğerinden üstündür? Şüphesiz böyle bir tercih yapılamaz. Bu iki ordunun ikisi de hayatidir.
Yalnız siz irfan ordusu mensupları, sizlere mensup olduğunuz ordunun değer ve yüceliğini anlatmak için şunu söyleyeyim ki sizler ölen ve öldüren birinci orduya, niçin öldüğünü öğreten bir orduya mensupsunuz.

Biz iki ordudan birincisine, vatan çiğnemeye gelen düşman karşısında kan akıtan birinci orduya -bütün dünya bilir, bütün dünya şahit oldu ki- pek mükemmelen sahibiz. Vatanın dört sene önce düştüğü büyük felaketten sonra, yoktan var olan bu ordu, vatanı yok etmeye gelen bu düşmanı kutsal vatan toprağında boğup mahvetti. Yalnız bu orduya sahip olmakla, işimiz bitmiş, gayemiz bu ordunun zaferiyle son bulmuş değildir.

Bir millet, irfan ordusuna sahip olmadıkça savaş meydanlarında ne kadar parlak zaferler elde ederse etsin, o zaferin köklü sonuçlar vermesi ancak irfan ordusuyla mümkündür. Bu ikinci ordu olmadan birinci ordunun elde ettiği kazanımlar sönük kalır. Milletimizi geçek mutluluğa, kurtuluşa ulaştırmak istiyorsak, bizi ölümden kurtaran ve hayata götüren bugünkü idare şeklimizin sonsuzluğunu istiyorsak, bir an önce büyük, kusursuz, nurlu bir irfan ordusuna sahip olmak zorunluluğunda bulunduğumuzu inkar edemeyiz.

Eski idarelerin en büyük kötülüklerinden biri de irfan ordusuna layık olduğu önemi vermemeleridir. Eğer önem verilseydi, geleceği emanet ettiğimiz sizlere, gelecek kadar güvenilir bir mevki verilmesi gerekirdi. Henüz üç dört senelik hayata sahip olan milli idaremizde irfan ordusu ile layık olduğu kadar ilgilenilememiştir. Fakat buradaki mecburiyeti milletin münevverleri olan sizler elbette ki daha iyi takdir edersiniz. Bütün kuvvetimizi yalnız cephede toplamaya mecbur olduğumuz bu kısa süre içinde tabiatıyla irfan ordusuyla gereğince meşgul olamadık. Lakin Cenab-ı Hakk'a şükürler olsun ki düşman karşısındaki aziz ordumuz için harcadığımız bütün emekler mutlu sonucunu verdi.

Artık bundan sonra aynı kuvvet, aynı faaliyet, aynı istekle irfan ordusu için çalışacak ve birincide olduğu gibi bu ikinci ordudan dahi emeklerimizin, faaliyetlerimizin mutlu ve başarılı sonuçlarını aynı parlaklıkta elde edeceğiz.

Arkadaşlar, asker ordusu ile irfan ordusu arasındaki birliktelik ve alakayı belirtmek için şunu da ifade edeyim, kıymetli bir eserden ordunun ruhu kumanda heyetidir deniliyor. Hakikaten böyledir. Bir ordunun kıymeti kumanda heyetinin kıymeti ile ölçülür. Siz öğretmenler, sizler de irfan ordusunun kumanda heyetisiniz. Sizin ordunuzun kıymeti de sizlerin kıymetinizle ölçülecektir. İstiklal mücadelesinde üç dört senedir düşmanı topraklarımızda mahvetmek için yaptığımız savaşla ordunun ruhu olan kumanda heyeti değerlerinin yüksekliğini nasıl ispat etmişse, bundan sonra yapacağımız yenilikler milletimize bir karanlık gibi çöken genel cehaleti mağlup etmek savaşında da irfan ordusunun ruhu olan siz öğretmenlerin aynı yeteneği ortaya koyacağınıza eminim.

Bu konuda size güveniyor ve saygı ile selamlıyorum."

Lalegül dedi ki...

Muhabbet Çiçeğm ,
özendim sana inan.Ne güzel geçmiş günün..İnsanın senin yerinde yada yakınında olası geliyor inan..
Tekrar kutlarım arkadaşım..
Demek yağmurlu oralar, sobalar bile yanmaya başlamış duyduğuma göre..Geleceğim evet..
Görüşmek üzere..
Selamlar..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, teşekkür ederim canım güzel dileklerin için çok öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

WarhaWk, teşekkür ederim. Ne güzel bir yorum bu sağol.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, sağol. Soba yakmaya başlamadık biz. Henüz o kadar soğuk olmadı. En azından biz evde üşümüyoruz. Ilık evlerimiz. Ama belki 1-2 haftaya yakarız belli olmaz. Sevgiyle kal.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Canım öğretmenim,
Öğretmenler günün kutlu olsun:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifem, teşekkür ederim canımcım. Öpüldün.

MyBiber dedi ki...

Öğretmen olduğunuzu bilmiyordum. Geç de olsa kutlamak istedim. Ne mutlu size, çok sevilen bir öğretmen olmalısınız. Bu arada o atkıdan ben de öğretmen olan karşı komşuma örüp hediye ettim bu akşam. :) Çok hoş duruyor gerçekten. Güle güle kullanın. Sevgilerimle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

CHAOTIC, teşekkür ederim. Demek sizde aynı atkıdan ördünüz ve hediye ettiniz. Ne güzel. Çok beğendim bende. Öğrenip bende yapacam renklerini :)
Sevgiyle kal.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Öğretmenler gününüz kutlu olsun.
Sevgilerimle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlem, teşekkür ederim. Sevgiyle kal.

Aylin Ünlü dedi ki...

Muhabbet Çiçeği'm,3 gündür hastanedeydik Ahmet nedeniyle ve inan benim dün msj atmayı bırak öğretmenler günü bile aklıma gelmedi:(Çok üzgünüm,üzüntüme ve telaşıma ver,geçmiş öğretmenler günün kutlu olsun canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, canım yaaa hayırdır. Ciddi birşeymi. Önemli değil tatlı yaa öğretmenler günü geçsin gitsin Ahmet nasıl ?
Ararım ben seni birazdan. İş yerinde öğrencilere soru hazırlıyordum geldi yorumun. Okudum hemen. Öpüyorum.

ev perisi;) dedi ki...

Ne haklı bir gurudur yaşanan...

Kutlu olsun canım...

muhabbetle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Şükrancım, kesinlikle öyle.
Teşekkür ediyorum. Sevgiyle kal.

Mehtap dedi ki...

Canım öğretmenler günün tekrar kutlu olsun canım.sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, teşekkür ederim canım. Sevgiyle kal.