2 Kasım 2008 Pazar

PAZAR GÜNÜM

Merhaba herkese. Biraz yorucu ama güzel bir pazar geçirdim. Sabah erkenden kalkıp Mersin'e ablama gitmek için tren garına gittim. Annemle babam 1 haftadır ordaydı. Bugün piknik yapmaya karar verilince gitmem için çok ısrar ettiler.

Sabah erkenden çıktım yola. Beni gardan karşıladılar ve yola çıktık. Plan Gözneden sonraki yayla taraflarına gitmekti. Bayağı bir gittik virajlı yollardan. Beni bazen yol tuttuğu için hemen canım ablam ilaç verdi bana. Uygun bir yer bulduk ve çok güzel bir piknik yaptık. Çok da üşüdük. Şehirde sıcaktan terlerken oralarda üşümekten zor yemek yedik. Canım yeğenim o kadar üşüdü ki birara ellerini kotumun cebine sokuşturuyordu :) Tedarikli gitmiştik tabi ceketler almıştık yanımıza ama yinede çok üşüdüm ben :)

Yemek yerken arılar bizi rahat bırakmadı. Et kokusunu duyan arılar resmen üzerimize üşüştüler. Et yiyen arı hiç görmemiştim :)
Resmen et kokusuna geliyor ve yiyorlar yaa. Sürekli arı kış kışlamaktan bir hal olduk hepimiz:) Elimdeki dürümüme saldırdı birara. Ben onları kovmaya çalışırken sanırım komik hareketler yaptım ki eniştem gülüp karatemi yapıyorsun dedi :))
Uzaktan biri bizi izlese çok komik gözüktüğümüze eminim o an :)

Piknik dönüşü beni yeniden gara bıraktılar. Ve ben eve döndüm. Yarın iş başı çünkü. Sabah Adana'ya dönüp direk işe gidecektim ama işe geç kalmamak için bugünden döndüm. Pek hasret gideremedik ama ne yapalım. Birdaha cumartesiden giderim artık.
Çok güzel bir hafta sonu oldu benim için her anlamda.
Dilerim sizin içinde güzel bir hafta sonu geçmiştir.

HERKESE İYİ BİR HAFTA DİLİYORUM.
SEVGİYLE KALIN...

30 yorum:

bensivas_guzeli dedi ki...

cnm guzel bi pazar gunu olmus;) piknikler filan,senin icin biraz yorucu olmustur tabi in bin,ama deymis belli;) allah hep guldursun insallah..

Aylin Ünlü dedi ki...

Güzel bir gün geçirmişsin Muhabbet çiçeği'm,bir daha ki sefere bekliyorum.
Sevgiler.

41 kitchen dedi ki...

canım iyi hoş da kendine dikkat et bak sonra miden ağrıyor üşütme=) öptüm kocaman

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

ahh ahh hasret kaldık yaylara bu şehir köşelerinde soğuğa ve arılara rağmen çok iyi etmişsiniz yeşilliklere kaçmaya cnm...

aquamarine dedi ki...

canım ne güzel sezonun son pikniğini sen yaptın galiba artık bu havalarda piknik fln yapamaz kimse:)
iyi haftalar cnm...

Mutluveumutlu dedi ki...

Güzel bir pazar günüymiş canım senin için.
O et kokusuna gelen arılar yüzünden ben pikniklerden soğudum :))

Unknown dedi ki...

güzel bir gün olmuş arılara rağmen..yazık kız onlarda yesin ne var..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

bensivas_guzeli, teşekkür ederim canım. Evet in bin yorucu oldu ama değdi. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, inşallah canım. Ayarlamaya çalışacam inşallah. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

hTc, evet canım yaa haklısın. Şu mide fena tutuyor üşütünce :)) Dikkat etmem lazım. Bend eöptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem,gel senide götürelim. Sen şu KPSS ye çalış gel buralara. Ne güzel olur bak o zaman. Çok öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aquacım, evet sanırım bu mevsimin son pikniği. Ama biz soğuk oluncada gideriz. Karın içinde süper oluyor, üşüsekde :)Sanada iyi haftalar canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, evet yaa şu arılar çıldırttı beni. Gerçekten soğutuyorlar:) Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, evet güzel bir hafta sonuydu. Ama arılar çıldırttı canım yaa yazık değil valla :)

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Oh ne güzel olmuş senin için canım:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, teşekkür ederim.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

bu sene pek bir arı bolluğu var niyeyse,arıdan geçilmiyor,geçen yıl ki kene üremesi gibi,arı üremesi var :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Periciğim, haklısın galiba canım. Dün bunu kanıtladım :))

Mehtap dedi ki...

canım mimledim seni.Fırsat bulunca bakarmısın.sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, hemen bakıyorum canım. En kısa zamanda yazacağım. Öpüldün.

Adsız dedi ki...

Huzur dolu aksamlarin olsun Cicegim optm www.gonlumdentadlar.blogspot.com

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gönülüm, sanada huzur dolu akşamlar olsun canım.

Lalegül dedi ki...

Merhaba Muhabbet Ççeği.
Bu arı milletinin etçil olduğunu bende sonradan öğrendim..Bir de karadenizde çok var..Ayder'de özellikle..Stersten bir şey yiyemiyor insan..Herşeyin içindeler yani..Ama manzara güzeldir eminim..
Selamlar..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, merhaba. Evet etçil arılar başa bela.
Manzara herşeye rağmen güzeldi yani. Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

ne güzel...
işte hayata böyle lezzetler lazım;)
sevgilerimle..
en ÇoCuK..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra, merhaba. Evet haklısın böyle lezzetler lazım. Sevgiyle kal ÇoCuK:)

Primarima dedi ki...

Güzel ama soğuk bir pazar günü olmuş.Arılar diyince yazmadan edemedim.Yazlıkda başımın derdidir benim bunlar.Ne zaman mangal keyfi yapmaya kalkılsa arılar doluşur cevremize.Ben sonunda pes eder ve yemek bogazıma dizilmiş olarak içeri kaçarım.Bişey olmaz bişey olmaz dedi kayınpederim bir gün "ete geliyorlar,korkma, bırak bir parca koparsın ,seyret" demişdi.Seyrettim.Gerçekden bir parca koparttı aldı gitti...bende arıların et ile ilgilendiğini bilmiyordum :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, güzel ama soğuktu evet. Ama o arılar sayesinde bol antremanlı bir yemek yedik :)
Dediğin gibi boğazımıza dizildi etler. Gerçektende yiyorlar yaa gözlerimle gördüm. Öğrenmiş olduk işte. Neyse ki bizim yazlıkta yok o arılardan rahat mangalımızı yakıyoruz. Yaylada çok işte. Onuda ilk defa gördüm. Sevgiyle kal canım.

Adsız dedi ki...

Ziyaretin için tşk ederim :) Güzel ve keyifli geçmiş belli ki pazardan beri nerdesin yeni bir okur olarak yeni yazılar bekliyorum ona göre :) sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

♥ Craft Woman ♥, bende teşekkür ederim ziyaretin için. Bende yeni bir okuyucun olarak çok beğendim blogunu. Pazartesiden beri o kadar yoğunum ki anlatamam. O yüzden yazamadım. Ama neler yaptığımı neden yoğun olduğumu anlatacağım bugünlerde :) Bekleyin geliyorummm:)
Sevgiyle kal.