28 Kasım 2008 Cuma

RAHAT UYUYABİLİRİM :)

Yorucu bir haftayıda geride bıraktık. Tedirgindi biraz bu haftam. Diken üstündeydim. Uyku bile zor uyuyordum. Ama haftanın son günü bu tedirginliğimi attım şükür. Haber geldi ve güzel haberler aldım bu akşam. Güzel şeyler duydum :-) 2 cümle yetti bana :-) Daha rahatım şimdi. Bu gece rahat uyuyabilirim :-)

************

Hayaller seni çevreleyip,

Gözlerine yaşlar dolduğunda

Ve bütün çevreni kuşattığında,

Sırlar ve yalanlar,

Gücün olacağım...

Sana umut vereceğim...

İnancını koru gittiğin yerde...

************

20 yorum:

41 kitchen dedi ki...

Ya ne oldu yaaa merak ederim şimdi:(:(

siirimsi dedi ki...

ne guzel

öyle olmalı
gücünü gücünden alacağın biri,
olmalı

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Htccim, çokkk uzaklardan haber bekliyordum :) ve bir haftadır haber alamıyordum. Dün gece aldım haberi. O yüzden rahatım şimdi :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferkulcum, eğer dayanacağın bir güç olmazsa hayatta herşey çok zor olur bence. Herkesin bu gücü yitirmemesi dileğiyle.Sevgiyle kal.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

cnm benim gözün aydın hep güzel haberler al inşlh emi :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem,inşallah canım benim inşallah :)

41 kitchen dedi ki...

Çok sevindim canım=)

Primarima dedi ki...

Güzel haber almak ne hoşdur hani derler ya "sana güzel bi haberim var" diye işte o cümle bile güzeldir bana.Birde şu vardır mesela "sana bir iyi birde kötü haberim var" buda idare edenlerdendir...
Her gece rahat uyuman dileği ile.
Sevgiler.

beenmaya dedi ki...

ben bu saatte okuyunca anca iyi öğlenler ve iyi haftasonları diyebiliyorum :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Htc, canım bende sevindim :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, evet bu zamanda güzel haber gibisi yok sanırım. Sonunda güzel haber aldım ama darısı hep güzel heberlere diyorum. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, sanada iyi hafta sonları iyi günler canım.

özii dedi ki...

O iki kelime herşeye bedel değil mi? Sevgiyle kal canım

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özii, o iki kelime herşeye değer evet. Diyorum ya 2 cümle yetti bana. O iki kelimeyi duymasamda olurdu. Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

gözün aydın olsun devamıda olsun..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sağol tatlım. İnşallahhh...

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Çok sevindim canım haber almana.İyi hadi gözünaydın canım.Öptüm canım.

Adsız dedi ki...

umarım her sey istediğin gibi olur ben ilk okul arkadasın .....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gökkuşağım, teşekkür ederim. Ama sen benim haberlerimi sadece buradan alıyorsun :( Hiç sormuyorsun ki artık arkadaşına nasılsın diye...
Bende öptüm canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İlkokul arkadaşım, teşekkür ederim. İnşallah herşey seninde istediğin gibi olur. Sevgiyle kal.