30 Kasım 2008 Pazar

PAZAR GÜNÜ

Bir pazar gününden merhaba herkese. Sabah geç kalkacağım diye kendimi şartlandırdım ama yine gözlerimi 06:15 de açtım. Artık alışkanlık olmuş. İstesemde uyuyamıyorum. Sabah uyanmak için saat kurmama gerek kalmıyor.

Sabah çayımızı sevgili arkadaşım Lolamla sohbet ederek içtik. Nasıl mı ? Keşke öyle karşılıklı oturabilseydik ama maalesef aynı memlekette değiliz. Bilgisayardan sohbet ederek içtik çayımızı.

Sonra öğlen kursa gittim. Coğrafya dersine. Süper anlattı yine hocamız. Süper bir hoca yaa. Ama tarihten yine problemim var. Çok sıkıcıııı :(


Adana'da hava çok güzeldi bugün. Günlük güneşli. Tam gezilecek havaydı aslında. Ama kurs çıkışı hemen eve gelmem lazımdı.Yarın iş başı yeniden. Öğrencilerimden hergün yeni birşey öğreniyorum. Alem bu zamanın çocukları. Beni çok güldürüyorlar bazen. O gün bir şarkı söylüyorlardı. Sözleri aynen şöyle;

Dale dale kom dale.
Kafama sürdüm jole.
Babam dedi o ne.
Bende dedim jole.
Dale dale kom dale :))

Benimde bir huyum var. Öyle bir şarkı duydum mu ağzıma dolanır. İğrenç bir şarkı olmasına rağmen bu şarkıda dolandı yani. Tüm gün söylemeyin yeterrrr dememe rağmen söylüyorlar. Eve geldim söylüyorum annemmm ayy sus artık gına geldi dedi :) Çıldırttım kadını :)Annemle uğraşmayı çok seviyorum. Sonra sıkıyorum yumuşacık yanaklarını :) Öpüyorum kocaman :)

Şimdilik bu kadar dostlarım. Hepinize iyi bir hafta dilerim.

SEVGİYLE KALIN.


26 yorum:

Primarima dedi ki...

Bu gün İstanbulda da hava çok güzeldi.Sanada iyi haftalar:)
Şarkıda son hali ile süper olmuş alem bu çocuklar.

Ferhanca dedi ki...

her daim güzel hafta sonları dilerim.
sevgiler

MyBiber dedi ki...

Bu kadar olur. :D Eşim, İst.dan gelirken hepimize birer hediye getirmiş. Arda'ya getirdiği araba çeşitli atraksiyonlarla bu şarkıyı çalıyor. :)) Cuma akşamından beri benim de dilimde. :))
İyi ve güzel bir hafta olması dileğiyle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum,güneşli kış günleri çok güzel oluyor değilmi.Alem çocuklar dediğin gibi. Şarkıyı ne hale getirmişler :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, sağol tatlım . Sanada iyi haftalar. Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

CHAOTIC, demek seninde dilinde o şarkı. Oyuncaklarada yansımış desene bu şarkı :)
Ayy bende diyorum nerde çıktı bu şarkı :)
Sevgiyle kal canım.

LoLa dedi ki...

kuşum valla süperdi nefis bir pazar çayıydı muhabbet çiçeğim muhabbetine doyum ne mümkün
seviyorum seni çok...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolam, canım arkadaşım.Seninde muhabbetine doyum olmuyor. Baldan tatlı.Bende seni çok seviyorum. Şirine arkadaşım benim. Öpüldün kocaman.

Unknown dedi ki...

benide çaldırsaydınız bende çayımı alıp gelirdim :(

sizi sevgi pıtırcıkları:))

muhabbetiniz daim oldun..

EBRU dedi ki...

Annemin yanaklarını benim için de sık olur mu :)))Çok öpüyorum sizi...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, valla yaa keşke sende olaydın.Ama pazar sabahıda nasıl arayayım ki rahatsız etmekten korkardım. 10 gibiydi.Birdahaki pazara inşallah.
Öpüyorum canımcım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ablam canımsın, tamam sıkarım annişin yanaklarını koskocamanda öperim üstüne olurmu :) Bizde seni çok öpüyoruz canım ablam.

HAYAT dedi ki...

benim annemi nasıl sevdiğimi göresen kadın artık dövesi geliyor beni:)ama ben uslanmıyorum.
sabah muhabbetleri güzel olur inşallah birgün arkadaşınla görüşme imkanınız olur.
sanada güzel haftalar

Mutluveumutlu dedi ki...

Şarkı benimde aklıma takıldı, nolcak şimdi :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, valla annemi mıncık mıncık ediyorum. Sonra kadıncağız çıldırıyor:) Seviyorum sevdiklerimi sıkıştırmayı :)
İnşallah canım birgün seninlede tanışırız. Sevgiyle kal. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlu umutlum, bol bol sende söylersin artık :)

Funda dedi ki...

:))
Hava Bilecik'te de güzeldi bugün :)
Ama şarkıya bittim ve çok güldüm.
Ne kadar cin bu çocuklar gerçekten :))
Benim oğlumda bunlardan beter olacak o kesin :)
Teşekkürler paylaşımın için.

aquamarine dedi ki...

hehehe dale kom dale ha :D
benimde çok takılır kafama şarkılar özellikle sevmediğim şarkılar daha çok dolanır nedense:))
güneşli bir pazar ve kahvaltı keyfi offf daha ne olsun dimi:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fundacım, bende ilk duyduğumda şarkıya bitmiştim. Ama artık gına geldi :)))
Bu zamanın çocukları çok fena. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aquacım, valla en sevmediğim şarkılar takılır böyle dilime çıldırırım :))
Daha ne olsun tabii süperr :)

41 kitchen dedi ki...

Şimdi benim de ağzıma takıldı iyi mi=)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Htccim, duyan herkesin diline dolanıyor zaten :)) Söyle sende bol bol :)

Mehtap dedi ki...

Keşke o muhabbetinize ben de katılabilseydim.Kimbilir belki birgün karşılıklı kahvelerimizi yudumlarken,sohbet etme imkanımız da olur değil mi canım.ben de merak ettim bu şarkıyı şimdi.sevgiler canım çok öpüyorum.herşey gönlünce olsun.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, keşke canım yaa sende katılabilseydin sohbetimize.
Kimbilir belki dediğin gibi karşılıklı içeriz kahvemizi çayımızı. Sevgiyle kal canım.Seninde herşey gönlünce olsun. Bende çok öptüm.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Canımmm bu sabah erken kalkma olayı gerçektende bir alışkanlık.Bende de var ne yazıkki:(Buarada annişin o yanaklarını benimiçinde sık ve kocaman öp olur mu::)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifem, sendede var demek bu erkenden kalkma alışkanlığı. Off ya sabah keyfi yapmaya hasretim :)
Annişimi öperim senin içinde yanaklarından :)