17 Kasım 2008 Pazartesi

MUTLU YILLAR GÖKKUŞAĞIM


Bu Gün Dünyayı İstediğin Bir Renge Boya.
Rengârenk Batan Günü Al Karşına.
Bir Renk, de Kendinden Kat.
Çocuklar Gibi Saf, Temiz ve Berrak.
Kapat Gözlerini Bir Hikâye Yarat.
Vazgeçme Hissedilir ..
Biraz, da Sıcaklığını Kat.
Kalbinde, ki Elleri Bırakma Sıkıca Tut.
Çünkü Varlıktır Sevgiye En Güzel Kanıt.
Yalnızlığın Saltanatını Sür ,
Sür Ama Birikmiş Sevginden , Herkese Bir Parça Ver .
Bir Tebrik , Bir Arama Bin Umuttur İnsana ..
Mutlu Yıllar , Mutlu Yıllar Sana canım arkadaşım GÖKKUŞAĞIM...

10 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

NE GÜZEL BİR KUTLAMA..
ÇOK İÇTEN..
KUTLUYORUM BENDE..
SEVGİLER İYİ HAFTALAR CNM.
NuNU

beenmaya dedi ki...

o zaman bizden de mutlu yıllar arkadaşına :))

Adsız dedi ki...

güzel yorumun için çok teşekkür ederim... sen benim için ne istiyorsan sen daha fazlasına layıksın inanki... her zaman mutlu olmanı okadar çok istiyorumki... umudun hiç kaybolmasın. kaybolmaması LAZIM... iyi bak kendine kal sağlıcakla

Adsız dedi ki...

Blog adıda ne güzelmiş iyi senelere :)

aquamarine dedi ki...

mutlu, sağlıklı, huzurlu bir yıl diliyorum gökkuşağına...

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Canım benim çok teşekkür ederim herşey için.Ellerine yüreğine sağlık bu yazın içinde.blogunda bana yer verdiğin için sonsuz teşekkürler canım arkadaşım çok öpüyorum.Doğum günümü kutlayan herkese tüm blog arkadaşlarıma çok teşekür ediyorum.Hepinizi öpüyorum.Çiçeğim kocaman öpüyorum senide tekrar teşekkür ediyorum canım benim:))

Lalegül dedi ki...

Merhaba Arkadaşım,
bende kutluyorum doğum gününü bütün kalbimle..Gökkuşağının bütün renklerini taşıyan kalbinin hiç solmasın..Narçiçeğinin tutkulu kırmızısı yaşamın boyunca kanını çoştursun...Asi mavi hep seninle olsun..
Nice yıllara..

Primarima dedi ki...

Gökkuşağını bizde kutluyoruz, sevgiler:)

Aylin Ünlü dedi ki...

Kutlu olsun Gökkuşağı,her daim mutlu ol!!

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ne güzel bir kutlama, ne kadar samimi ve doğal.
Sevgilerimle...