7 Kasım 2008 Cuma

NEDEN BLOG YAZIYORUM ???

Canım arkadaşım Mehtap'cım beni bu konuda sobelemiş.Hemen yazamadım özür dilerim canım çok yoğun bir haftaydı çünkü. Öğrencilerim nefes aldırmadı.
Başka bir yazımda anlatacağım bu geçtiğimiz haftayı.
Hafta sonuna girerken hemen boşluk buldum ve yazmaya koyuldum.

Blogum hayatımda 1 yıl içinde büyük bir yer edindi. Tam 30.10.2007 tarihinde Merhaba diye başlamışım yazılarıma. Canım ablam çok öncelerden diyordu senide blog alemine üye yapayım diye. Ama her defasında ne yazacağım ki diyordum.
Ama sonunda ikna etti ve karar verdim. İyi ki de Merhaba dedim bu dünyaya.

Neden yazıyorum sorusuna vereceğim cevabım ise;

Paylaşmayı seviyorum. Ve sayfamda da kullandığım bir söz var ki hep ona inandım.

''Mutluluk ikiz olarak doğar. Onu tatmanın tek bir çaresi vardır o da paylaşmaktır...''
Burada sizlerle birçok şeyimi paylaşıyorum. Yeri geldi hayatımda ki mutluluklarımı, yeri geldi hüzünlerimi.
Burada birçok dostluklar edindim. Sizlerin yazılarını okurken kimi zaman güldüm, kimi zaman ağladım, kimi zaman ise çok yararlandım. Blog dünyasını seviyorum. Günümün stersini burada atabiliyorum. İlerde bu yazdıklarımın benim için ve sevdiklerim için bir hatıra olacağına inanıyorum.

Blog kapatıldığında o kadar üzüldüm ki. Büyük bir boşluk hissettim hayatımda.
Umarım böyle talihsizlikler birdaha olmaz diyorum.

VE DİYORUM Kİ İYİ Kİ VARSINIZ...


Bende sevgili arkadaşım Sude ve Buse'nin Annesini sobeliyorum bu konuda. Senin için anlamlı bir sobe olduğunu düşünüyorum canım.

HEPİNİZ SEVGİYLE KALIN...

12 yorum:

Mehtap dedi ki...

Canım ne güzel ilk yorum yazan da ben oluyorum.Çok güzel yazmışsın yüreğine sağlık ve iyi ki sen de varsın.sevgilerle canım çok öpüyorum seni.Birde ablanın da blog aleminde olduğunu bilmiyordum doğrusu.

Unknown dedi ki...

iyiyki varsın blog,iyiyki varsın muhabbet çiçeğim..

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

cnm benim teşekkür ederim tatlım...en kısa zamanda cvp gelecek sobene hayatım...

Primarima dedi ki...

Ne güzel ifade etmişsin:)
İyiki yazıyorsun ve bizde okuyoruz :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, evet tatlım ilk yorum senden :)
Tatlım sende iyi ki varsın. Evet ablamda blog aleminde. Şirin yeğenlerimi anlatan bir blog yazıyor ablam.Atakan ve Bora :) Öpüyorum canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, sende iyi ki varsın. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, bekliyorum tatlım yazını. Çok öpüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, sağol tatlım. İyi ki seninle de bu blog aleminde karşılaştık. Öpüldün.

Lalegül dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeği,
ne için olursa olsun "iyi ki yazıyorsun" diyorum..Ellerine sağlık arkadaşım..
Selamlar..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, teşekkür ederim. İyi ki sizlerde okuyorsunuz. Ve iyi ki varsınız. Sevgiyle kal.

41 kitchen dedi ki...

iyiki varsın=) hep paylaş mutluluğunu=) paylaştığın hep mutluluk olur inşallah.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

hTccim, sağol canım. Sizde iyi ki varsınız. Öpüldün.