14 Kasım 2008 Cuma

MİMLENDİM ''ÇANTAMDA NELER VARMIŞ BAKALIM''

Merhaba canım dostlarım, sevgili dostum HtC 'ciğim beni mimlemiş. Konumuz ise çantamızda neler olduğu.
Benim çantamda yok yoktur :) İki çanta taşıyorum biri normal çantam biri de işe giderken kullandığım evrak çantam.

Çantam oldukça büyüktür. Küçük çanta sevmem hiç. Kullanamam yani. Anca sığıyor eşyalarım çünkü. Eşyalarımı çok rahat bulurum ama çantamın içerisinde çok düzenlidir. İçindeki herşeyin ayrı bir çantası vardır. Mp3 çalarımın, makyaj malzemelerimin falan. Evet işte çantamın içindekilerin resmi :)

Cüzdanım, bozuk para cüzdanım, otobüs kartım, güneş gözlüğüm, fotoğraf makinam, Mp3 çalarım, el kremim ( ellerimin kurumasından nefret ederim), rujum, kolonyalı mendilim, toka, ev anahtarım, iş yerindeki dolap anahtarım,deodorantım, 2 tlf ve küçük bir çantam var (içinde mendil ve vs. var işte :)), ilaç (ağrı kesici, mide ilacı), first çilekli sakız (aslında hiç sakız sevmem ama yinede var işte :) )

Birde çantamda şirinmi şirin bir kalemliğim var. Görünce güleceksiniz ama çok sevdiğim bir arkadaşım hediye etti iş yerinde. Çok sevdim :)

Ve o şirin şeyin içindeki rengarenk kalemlerim :) Kalem hastasıyım ben.

Tabi bunlar için büyük bir çanta gerekiyor dimi yani. Haksızmıyım. Ama bavul kadarda değil yani :))

Bende canım arkadaşlarım Lola'nın ve Aylin'ciğimin çantalarında neler varmış soruyorum. Kolay gelsin canlarım.

SEVGİYLE KALIN HEPİNİZ...

34 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Çiçeği'm çanta çanta değil japon pazarı miniğinden:))Bakalım benden neler çıkacak,en kısa zamanda yanıtlayacağım,öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim, öyle valla :) Bakalım seninkinden neler çıkacak. Ama senin çantanda bayağı büyüktü diye hatırlıyorum :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

güzel ve detaylı bir çanta içi...
hiçde fazla değil,olması gerekenler işte....:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, dimi ama :))
Hepsi gereken şeyler. Gereksiz hiçbişiiii yok :)

LoLa dedi ki...

senin gibi düzenli bi bayana bu çanta yakışır ama içinde herşey var tedariklisin eferim :D
senin ders çalışırkenki masanı hatırladım da herşey nasılda muntazamdı hey gisi günler hey :D

Primarima dedi ki...

Cüzdanlarımız aynı sanırım hihi yani şu blog aleminin haline bakın herkezin cantası döküldü sacıldı meydana:)Kalemliğe bayıldık Rimada bende :) gördu ve "vak vak" diyip duruyo su anda.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolam, doğrudur çok düzenliyimdir. Dağınık odada asla oturamam, ders çalışamam. Haliyle çantamda öyledir :)Tedarikliyimdir. O küçük çantanın içinde iğne iplik bile var :))))
Öpüldün şekerim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum, sanırım aynı cüzdanlarımız yaa evet :)
Valla şaçıldı tüm çantalalar :)
Rimayı öp yerime kocaman canım yaa. Yerim ben onun öyle vak vak deyişini.Buralarda olsanız hediye derdim Rima'ya o kalemliğin aynısından. Öpüldünüz.

Unknown dedi ki...

ay valla bu kızı alan yaşadı:))benmi alsamki:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, öylemi dersin :)))
Alan yaşadı valla :))

Adsız dedi ki...

Slmlarlar canta olmasi gerekdigi gibi:))Sevgilerimi biraiyorum sana cnm. optm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gönülüm, gerektiği gibidir herşeyim :)))
Bende sevgilerini aldım ve sevgilerimi gönderiyorum canım. Bende öptüm.

siirimsi dedi ki...

ben de benimki kalabalık sanırdım..)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferkul, demekki bende tek değilmişim :))

Mehtap dedi ki...

Canım gerçekten tedarikli bir çanta.Hepsi de her an lazım olabilir.tebrik ediyorum ben seni.sevgiler canım.

Adsız dedi ki...

Yok yok valla ama düzenlisin belli yani :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, sağol canım. Fazla bir şey yok yani dimi ama :)Sanada sevgiler canım. Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Craft'cım, düzenliyimdir evet. Dağınıklığa hiç gelemiyorum nedense. Çantamda bile :)

HAYAT dedi ki...

bizimkiler bunun yanında hiç kalır:)düzenli olmak her zaman güzeldir.her şeyini koyduğun yerde bulabilirsin.herşeyde gerekli olanlar sonuçta dimi ama:))

41 kitchen dedi ki...

Canım teşekkür ederim çabucak cevapladığın için=) Maşallah çok düzenli, tertiplisin. Kalemlik gerçkten çok şekermiş. Ve benim gibi onlarca kalem:D hehe:D öptüm cicim

Lalegül dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeğim,
sormamışsın ama, ben benimkileride anlatacağım içimden geldi..Çantamda güneş gözlüğüm ve cüzdanım her zaman var tabiki..Anahtarlarım ayrı ayrı..Mutlaka tokam vardır..Saçımı istediğim zaman toplayabilmeliyim..Pek makyaj yapmam ben..Sadece bir ruj ve göz kalem taşıyabilirim, o da seyahate çıkıyorsam.Kalemim, ıslak ve kağıt mendilim vardır..Başka ben de evrak çantası taşırım ama, seyahate çıkıyorsam kitabım vardır..Genelde çikolata da taşırım.Çantam çok büyük veya çok küçük olmamAlı..En az iki gözlü olmalı..Koyduğum yerde dik durabilmeli..Çanta ve ayakkabının kadında giyiminin en önemli parçası olduğuna inanırım..İğne iplık ilgili küçük bir paket ve yine çok önemli bir günse, çorapta taşırım..Çanta için özel küçük bir parfüm ve kremde taşırım..Herşeyin yeri bellidir..Elimi atınca genelde bulurum..Çantanın dizaynı çok önemli..Cep telefonu var tabi..Bir tane.Çift sim kartlı..
Uzun mu oldu arkadaşım..Kusuruma bakma..Bir kadının çantasında çok şey olur..Ne olmuyor derseniz genelde para olmaz..Çünkü harcar.Ah bu alışveriş illeti..
Selamlar..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

hTc, evet şekerim o benim kalemlerimin daha bir kısmı. Çantamdakiler onlar sadece. Rengarank kalemlerim vardır benim en fosforlularından :)Öpüldün canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, evet canım hepsi gerekli şeyler. Düzenli olmak işe yarıyor. Yoksa hiçbirşeyimi bulamam ben. Öpüldün canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, maşallah senin çantandada yok yokmuş:))
Bir ben değilmişim yani. Bendede iğne iplik var her ihtimale karşı dimi ama. Teşekkür canım sende anlattığın için. Sevgiyle kal canım.

Lalegül dedi ki...

Merhaba Muhabbet çiçeğim,
Kolay değil bakımlı bayan olmak..Her daim hazırlıklı olacaksın..Unuttuğum bir şey daha var..Katlanabilen aynalı bir saç fırçam..
Çokmu şey var?
Ama duruma göre içerik değişiyor..
Bayan olmak böyle birşey..
Selamlar..Unutmadan genelde takılarımda var..Küçük bir iki parça..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegülcüm, ayna bendede var. O olmazsa olmaz dimi ama :)
Saç fırçam yok. Saçlarım dalgalı olduğundan dışarda saç tarama ihtiyacı duymuyorum hiç.
Takı vazgeçilmez zaten ama çantamda pek taşımam. Sevgiyle kal.

beenmaya dedi ki...

ya bende bu konuda mimlenmişim yalnız bişi sorcam fotoğraf koymak zorundamıyız. hani koyarsam korkarsınız diye söylüyorum :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmaya, canım resime gerek yok şart değil yani :)
Korkmayız sen merak etme koyabilirsin yinede resim :)
Öpüldün.

Unknown dedi ki...

aradın hatırımı sordun ya,ben sana ne diyeyim ki:)beni mutlu ettin allahta seni mutlu etsin..

MyBiber dedi ki...

Aaa deodorantlarımız aynıymış. :D Ben de Hatice sayesinde döktüm az önce çantamı. Kalemlik çok şirin gerçekten. Sevgiler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, canım arkadaşım. Sağol tatlım. Allah hepimizi mutlu etsin. Kocaman öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

CHAOTIC, merhabalar. Demek aynı deodorantlarımız:) Bende hemen geleceğim ziyaretine çantandakilere bakalım:)
Sevgiyle kal.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

KALEMLİĞİNE BAYILDIM CNM...GERÇEKTEN 2 ÇANTALIK MALZEME ÇIKMIŞ :):) KOLUN KOPMUYORMU BUNLARI TAŞIRKEN :) BİDE BİLSEN Bİ İKİZ ANNESİNİN ÇANTASINDA NELER VAR :):)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, bende bayılıyorum o kalemliğe :)
Valla ağır gelmiyor pek. HAtta birşey eksilse çantamda yokluğunu hissediyorum bu çanta niye boş gibi derim:) Senden neler var bakayımm?
Öpüldün canım.