11 Kasım 2008 Salı

KARANLIĞIN SONUNDA Kİ IŞIĞIM...

Karanlığın sonunda ki küçük ışığıma yaklaşıyorum ???

Sağlam adımlarla ilerliyorum.
Işığım umut dolu, ışığım sevgi dolu.
Yakalamak istiyorum biran önce.
Ne o biri yardım mı ediyor o ışığı tutmama.
Sıcacık bakışıyla beni çağırıyor karanlığın sonunda ki ışığa.
Elini de uzatmış beni bekliyor gülümseyerek.
Gülümsüyorum bende...
Ve sanırım bu kez doğru karar diyorum.
Adımlarım hızlanıyor ama çok korkuyorum.
Yavaş ve sağlam ilerlemeliyim diyorum.
Ama ışığımın hep benimle olacağını biliyorum uzaklara gidecek olsa da...
Ne olur ışığım hiç sönme bu defa...
*********************
Muhabbet Çiçeği
11.11.2008

32 yorum:

özii dedi ki...

Işığının sönmemesi ve hep seni aydınlatması dileğiyle...

Ferhanca dedi ki...

Hiç sönmesin ışığın.
o ışıkki her an sırtında hisset elini, yüreğinde ferahlığını..
müjdeli haberler mi var:))))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

özii, çok teşekkürler güzel gileğin için.Hep sevgiyle kal...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, canım benim sağol. Ne güzel şeyler yazmışsın. Amin :)
Müjdeli haber mi :))
Bilmem ki belki de :))

HAYAT dedi ki...

cnm o ışığın ömür boyu seninle olsun...

Mutluveumutlu dedi ki...

Canım seninle muhabbet etmeyi özledim, birde bu yazdıklarını okuyunca hepten meraklandım..
Işığın sönmesin, herşey gönlüne göre olsun inşallah...

Lalegül dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeğim,
ne güzel yazmışsın yine..Diliyorum ki bizi hayata bağlayan yol, yön gösteren o ışıklar hiç sönmesin...
Gülümsemenle kal..

Mehtap dedi ki...

Canım ne güzel bu sefer umut ve ışık dolu bir yazı .Umarım bu ışığın hiç sönmez ve hep yanında olur.herşey gönlünce olsun canım.sevgilerimle çok öpüyorum

Unknown dedi ki...

o ışığı ben tuttum biliyorsun:)))(beğendim anlamında yani)

ışığın sönmesin canım...

Primarima dedi ki...

O sağlam adımlar bozulmasın,ışığınız daha bi sevgi dolsun,hızla yakalayın bir daha bırakmayın:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayat, teşekkür ederim canım. İnşallah.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, bende çok özledim canım muhabbetlerimizi. Meraklanacağını tahmin ettim :)
Birgün fırsat olursa anlatırım canım. Teşekkür ediyorum. Çok öpüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, teşekkürler canım. Hepimiz için bu güzel dileklerin. Sende hep gülümsemenle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, canım benim sağol. Evet umut dolu. Umarım o umudum hiç tükenmez. Çok öptüm bende canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, canım arkadaşım sağolasın. Biliyorum tuttun :))
Çok öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebrucum teşekkürler tatlım. İnşallah hiç bırakmayız :))

Adsız dedi ki...

hmmm;)...
ışığın var ya...
hiç sönmesin...
o ışık, karanlık yolun sonunda bile olsa o karanlık aydınlanıyo değil mi...
öyle öyle...
ne güzel...
sevgilerimle;)
en ÇoCuK

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

hımm bende bir koku aldım :)hadi hep beraber yakalayalım bu ışığı ve sıkı sıkı bağlayalım,hiç batmamacına hep ışısın :)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Buğra çok teşekkür ederim. İnşallah sönmemesini diliyorum bende.Evet yolun sonundada olsa karanlığı aydınlatıyor birazda olsa. Sevgiyle kal en ÇoCuK :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Pericim, ne kokusu aldın :)) Tutalım hep beraber o ışığı hiç bırakmayalım ne güzel olur değilmi. Öpüldün.

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

yanyana olmasakta mesafeler girsede aramıza o ışık terketmeyecek beni biliyorum...

son olsun,umutlarımı boşa çıkarmasın , her karanlığımda aydınlığım olsun istiyorum...

güzel günlerin seni terketmesin artık cnm hep böyle pırpır olsun yüreğin emi :)

Aylin Ünlü dedi ki...

Sanırım birileri bu şehirden gidiyor,umut ışığın hiç sönmesin çiçeğim:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, ne güzel yazmışsın canım benim yaa. Çok teşekkür ederim. İnşallah tatlım inşallah. Çok öpüyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Aylincim,Şehir değil yaa keşke şehir olsa :(
Sağol canım. Umarım hiç sönmez. Öpüldün.

beenmaya dedi ki...

ışığın her daim olsun yüreğinde...

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Sanırım güzel şeyler oluyor.
Mutluyum senin için.
Çok ii şeyler olucak inan bana:)

Adsız dedi ki...

Asla sönemyecek allah nazarlardan korusun canım dualrım seninle

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Zarifecim, inşallah canım benim. İnanıyorum sana :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmaya, teşekkürler canım. Amin.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

♥ Craft Woman ♥,İnşallah canım. Evet nazardan korusun. Aminn

-mka- dedi ki...

"Ve sanırım bu kez doğru karar diyorum"

Ben de diyorum hep ve umuyorum sönmemesini hiç bir ışığın;
"hiç değilse bu defa.."

-mka-

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

mka, hiçkimsenin sönmesin umudu değilmi.
Bende diyorum hep
''hiç değilse bu defa''...