23 Kasım 2008 Pazar

HAFTA SONUNDAN KESİTLER ve ÖĞRETMENLER GÜNÜ


Merhaba dostlarım, bir hafta sonunu daha geride bırakmış bulunmaktayız. Bu hafta sonu nasıl geçti anlamadım. Hiç dinlenemedim. Hafta içi iş yerinde öğrencilerimin verdiği yorgunluk, hafta sonu ise kurs.

KPSS kursuna başladım. Ama öyle tam değil. Nasıl oluyor derseniz. Kursun kurucusunun oğlu benim öğrencim. Velimiz dedi ki istediğin zaman dersleri gelip dinleyebilirsin. Benimde eksik olduğum başımın belası ders olan Tarih ve Coğrafya derslerini dinliyorum haftada toplam 4 saat.
Adana’da 2 gündür çok yağmur var. Özlemişim yağmuru. Ama zaten hüzünlüyüm bu yağmur daha da bir hüzünlendirdi beni.
Şu sıralar çok dalgınım. Dün kurs çıkışı arkadaşımla alışveriş yaptık. Bir kozmetik mağazasına girip bir şeyler aldım. Parasını ödedim ve çıktım. Yaklaşık iki sokak gittik ve aldıklarımı almadan çıktığımı fark ettim. Geri döndüm tabi bu yağmurda. Mağazadakilerin arkamdan güldüğüne eminim. Arkadaşımda az dalga geçmedi. Nerde aklın nerdeee dedi :) Bende dedim ki çok uzaklarda :)
Alışveriş bittikten sonra bir kahve içelim dedik. Ve bir cafeye girdik. Bir güzel Türk kahvelerimizi sipariş ettik. Sonra garson dedi ki ‘’kahve falıda ister misiniz’’. Biz şaşırdık vee neden olmasın dedik :)
Meğersem ünlüymüş orada kahve falı bakan kadın. Neyse kahvelerimizi içtik ve kadın geldi masamıza oturdu. Fallarımıza baktı. Valla ne yalan söyleyeyim çoğu şeyi bildi. Ama kadını sevmedik biz yine de. Ne demişler fala inanma falsızda kalma :)
Bugün öğlende kursa gittim aslında 2 saat için bu yağmurda gitmeye çok üşendim ama gittim işte.
Gece rüyamda gördüklerim aynen çıktı diyebilirim. Dün beklediğim ama alamadığım haberi bugün sabah aldım çok şükür. Aklım sürekli oralarda ama yapacak bir şey yok.
Yarın bizim günümüz. Yani ÖĞRETMENLER GÜNÜ. Tüm meslektaşlarımın öğretmenler gününü kutluyorum.
Kurumumuz bize bir sürpriz hazırlıyormuş yarın için onun haberini aldık. Bakalım nasıl bir gün olacak.

HEPİNİZ SEVGİYLE KALIN. İYİ HAFTALAR DİLİYORUM SİZLERE.

36 yorum:

beenmaya dedi ki...

şimdiden günün kutlu olsun canım benim sevgiler selamlar...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, sağol tatlım.Sevgiyle kal canım.

41 kitchen dedi ki...

Öğretmenler günün kutlu olsun öğretmenimmm=)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

HtCcim, sağol canımcım. Seninde öğretmenler günü kutlu olsun :)

Ferhanca dedi ki...

Kocaman bir demet papatya veriyorum kabul et.gününüz kutlu olsun..sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, teşekkür ederim canım. Sevgiyle kal.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

CİCİ ÖĞRETMENİM.
GÜNÜNÜ KUTLUYORUM TATLIM...
ÇOK SEVGİLERRR

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bir Dut Masalım,teşekkür ederim. Sanada kucak dolusu sevgiler.

siirimsi dedi ki...

mutlu bir öğretmnler günü geçirmeni dilerim

Mehtap dedi ki...

canım bende 3 gün ankara dışında olacağım için yatmadan önce öğretmenler gününzü kutlamak istedim.Gününüz kutlu olsun canım.sevgilerimle çok öpüyorum.

Unknown dedi ki...

ÖĞRETMENLERİN HASINA SEVGİLERİMLE..

zuzuların annesi dedi ki...

ÖĞRETMENİM CANIMBENİM CANIM BENİM SENİ BEN PEEEK ÇOK PEK ÇOK SEVERİİİİMMMM...
GÜNÜN KUTLU OLSUN ÇİÇEĞİM:)))))

HAYAT dedi ki...

bu güzel gününüzü en içten dileklerimle kutluyorum.

şengül dedi ki...

canım benim inşallah en kısa zamanada dalgınlığın geçer ve kendini toparlarsın.
''Atatürk'ün bizlere emaneti sevgili öğretmenleri'miz! senin gibi değerli olan bütün öğretmenlerimizin, öğretmenler günü kutlu olsun

EBRU dedi ki...

Canım kardeşim ÖĞRETMENLER GÜNÜN KUTLU OLSUN... Çok öpüyorum seni. Sevgiler...

Lalegül dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çiçeğim,
demek çok yağıyor sizin memleket..Şubatın başında geleceğim bende..
Çok merak ediyorum sizin oraları..
Öğretmenler günün kutlu olsun bu arada..Oralarda olsam şu tarih ve coğrafyana yardımcı olabilirdim belki..
İnan çok kolaydır aslında..Biraz sevmeye çalış..Sevsen çok kolay öğrenirsin eminim..

Muhabbetle kal..

özii dedi ki...

Öğretmenler günün kutlu olsun canımm...

Mutluveumutlu dedi ki...

Hasretlik çekmek zor şekerim, bilmezmiyim :)

Canım öğretmenler gününü bir kez daha kutluyorum. Öğrencilerinle birlikte geçirdiğin nice nice yılların olsun...

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

aklı uzaklarda olan çiçeğimin öğretmenler gününü bende kutluyorum en içten sevgilerimle :):) vede öpüyorum onu kocaman kocaman..

bide sobeledim onu haberi ola :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Öğretmenler günün kutlu olsun gülüm..

Yeliz dedi ki...

öğretmenler günün kutlu olsun:) sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferkulcum, teşekkür ederim canım.Seninde öğretmenler günün kutlu olsun. Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, teşekkür ederim tatlım. İyi yolculuklar sana güle güle git gel. Çok öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, canım benim çok teşekkür ederim. Öpüyorum seni kocaman.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Banucum, çok teşekkür ederim tatlım. Çok öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hayatcım, sağol canım benim.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Şengülcüm, canım teşekkür ederim. Dalgınlığım umarım geçer kısa zamanda. Öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ebru, canım ablam benim çok teşekkür ederim. SENİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, teşekkür ederim canım. Demek buralara geleceksin. Bugünde yağmur vardı Adana'da. Şemsiyeni al gel. Sevgiyle kal.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özii, teşekkür ederim canımcım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, hasretlik zor şey evet. Herşeyin hayırlısı olsun diyoruz işte. Bakalım.
Sabahki tlfnuma çektiğin msjın beni çok mutlu etti. ÇOk teşekkür ederim canım benim.Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, canım arkadaşım çok çok teşekkür ederim. Demek sobelendim haa hemen bakıyorum :)
Çok çok öpüyorum sizi.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İncegülüm, canım benim teşekkür ederim. İyi ki varsınız yaaa.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Yelizcim, teşekkür ederim canım. Sevgiyle kal .

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ah unutkanlık ahh.
Yaşlanıyor muyuz ne, bende de oluyor ara sıra:))
Sevgilerimle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Özlemcim, evet unutkanlık işkence.Akıl başka yerde olunca. Daha dur ne yaşlanması :))
Sevgiyle kal.