25 Kasım 2008 Salı

GARİP HALLERİM???

Canım arkadaşım Sude ve Buse'nin annesi sobelemiş beni. Bende hemen yazayım dedim geciktirmeden.
Konumuz '' Garip Hallerimiz''...

**** Karşımda cakkıdı cakkıdı sakız çiğnenmesinden nefret ederim. Hele ki o sakız patlatılıyorsa çok sinirlenirim. Ve karşımdaki o sakızı çıkarana kadar konuşurum.

**** Evde temizlik yaparken ayağımın altında dolanılmasından hoşlanmam. Özellikle yerleri siliyorsam asla sildiğim yere bastırmam. Sildiğim odanın kapısını kapatırım :)

**** Ders çalışırken odam dağınıksa, tozluysa asla ders çalışamam.

**** Mesleğim icabı sanırım biraz bağırarak konuşurum. Annem çoğu zaman kızım sınıfta değilsin diye hatırlatır :)

**** Bu yaşa geldim ama oyuncak tutkum devam etmekte :) Tweety hastasıyım :)

**** Karşımda biri ağlarsa bende hemen ağlarım.

**** Biryere giderken yada işe giderken tüm makyajımı yaparım (Özellikle göz makyajı çok önemlidir benim için) ama en önemlisi ruj sürmeyi çoğu zaman unuturum :)

**** Fazla ışıktan hoşlanmam. Başıma ağrılar girer. Loş ışık çoğu zaman tercihimdir. Özellikle mum ışıkları.

**** Gece tırnak kesmem, gece rüya anlatmam :)

**** Rengarenk kalem hastasıyım. Aldıkça alırım ama kullanmaya kıyamam :)

**** Yeşil biberin ucunu asla yemem. Bu huyum annemden geçmiş bana :)

**** Biraz fazla plancıyım. Ertesi günün planını yapar öyle uyurum. İşe giderken giyeceğim şeyi bile önceden düşünürüm :)


İşte böyle garip hallerim vardır benim :))
Bende merak etmekteyim acaba
Mehtap'cığımın garip halleri neymiş.

SEVGİYLE KALIN HEPİNİZ...

18 yorum:

Ferhanca dedi ki...

sakız konusu evet evet bende:(
ya nefretlik durumlar haklısın.

planlı olmak, dakiklik ben de severim kıyafet konusuda öyle önceden belirlemem lazım yoksa uymadı diyerek değiştir dur:))
sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ferhancım, sakız konusunda hemfikiriz demek :) Ne güzel.
Birgün önce ne giyeceğimi düşünürüm ki yoksa dediğin gibi uymadı diyerek değiştirmekten işe geç kalıyorum :)
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

ayy canım sakız istedi valla:))

kimde yokki bu haller bende var mesela..

41 kitchen dedi ki...

Keyifle okudum, sakız konusuna tam destekkk...Öpüyorum canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Htccim, sağol tatlım. Sakız konusunda senden bendensin demek :))
Bende öptüm.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Elçincim, alemsin valla. Sakızmı istedi canın. Ayy karşımda cakkıdı cakkıdı çiğneme sakın başının etini yerim :)

Mutluveumutlu dedi ki...

Garip hallerimiz say say bitmez değil mi:)
Sen loş ışığı severim demişsin ya,bende tam aksine loş ığşığı sevmem, her yer şımbıl şımbıl olcak. Günün birinde görüşürsek orta yolu buluruz artık :)

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

çiçeğim hele bak çocukların olsunda ozaman asıl gör nasıl temizlik yapılıyormuş :):)

LoLa dedi ki...

tam tahmin ettiğim gibisin cnm düzenli,planlı,titiz...

beenmaya dedi ki...

yahu bunların neresi garip :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mutlum, desene bu huylarımız tam ters. Orta yolunu buluruz canım :))
İnşallah bir görüşelimde :)
Öpüldün.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Cemilem, haklısın galiba. Çocuk olunca herşey zor oluyor. Aman dur belkide o disiplini sağlarız :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lolacım, tahminlerin doğru çıktı desene :))
Titizim ne yapayım :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Beenmayacım, işte çoğu kişiye göre garip geliyor bu huylarım ne yaapyım :))

Mehtap dedi ki...

Canımcığım, ben döndüm yuvama.Bence bütün bunlar güzel huylar.Benzerliklerimiz çokmuş.bende en kısa zamanda yanıtlayacağım.sevgiler canım.çok öpüyorum.

Lalegül dedi ki...

Merhaba Muhabbet Çİçeği,
bunlar çoğu çok normal şyler garip değil ki..Biber ucu yememek hariç..o ilginç işte..
Sevgiler..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mehtapcım, hoşgeldin canım.Benziyoruz demek. Bekliyorum seninkinide. Öpüyorum bende.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Lalegül, merhaba. Evet aslında bana görede normal ama işte bazılarına göre bazen garip oluyor. Sevgiyle kal.